onsdag 14. november 2007

ny tumleplass:

TILBAKE?

Tja, si det. Det var på tide med en aldri så liten oppussing. På meg virker det som om lufta har gått litt ut av blogg-ballongen, men jeg har nå engang så mye meninger om mangt og et sted må jeg jo spy dem ut. At fabelaktige Sonitus er oppe og kjører igjen er en slags motivasjon. Jeg lover allikavel ingenting i forhold til oppdateringer og den slags, men jeg håper å klare å poste mer enn på slutten av Tumleplassen v.01. Det kommer sannsynligvis litt mer seriøst stoff enn tidligere, litt lengre artikler og sånn. Skjønt gudene veit. Her kan alt skje.

Dersom noen lurer finnes den gamle Tumleplassen med alle postene fortsatt. Den er bare flytta til http://www.tumlearkivet.blogspot.com. Jeg legger en permanent link til den nederst i sidebaren. Dette for å ta vare på det gamle rælet samtidig med at alle som stadig linker til meg skal få sleppe å pese med å oppdatere linken.

Tips, ønsker, ris, ros og så videre mottas med takk på blirf@online.no eller i kommentarfeltet.

5 kommentarer:

Sigurd sa...

Hurra hurra hurra!

PS. Legg meg til i bloggrollen
http://rodtsentrum.wordpress.com

Anonym sa...

Yay, så bra du er tilbake! Men skru på så flere enn bare dem med Google/blogger-konto kan kommentere (c;

Lars sa...

Nei, dette er jeg mot!

For det første er seriøs blogging kjedelig og lite kledelig. For det andre skal seriøs skribling på nettet primært gjøres du-vet-hvor.

Sigurd sa...

huh?

den skjønte jeg ikke...

Brage sa...

Heh. Slapp av, Lars! Skal ikke gå på bekostning av du-veit-hva!

Tumleplassen kjører på Blogger, sur kaffe og revolusjonært pågangsmot. Giving blogging a bad name since 2005.